2010-09-20 ♦ 10:46:09

20 sept

Man måste ju nästan kommentera gårdagens val. Jag håller nog mina politiska åsiker för mig själv (som förvisso inte är så många eftersom politik inte är min grej) men fan det suger ju att det inte blev en majoritetsregering och att Sverige är så jäkla kluvet. Bättre hade det ju varit om det var stor majoritet så Sveriges befolkning faktiskt är sams. Men nej.

Idag, nyss, höll jag min livs första presentation i PowerPoint och det gick väl inte som jag hoppades. Först glömde jag ju självklart USB-minnet hemma, så fick fixa iordning presentationen i all hast här i skolan innan lektionen början. Dock upptäckte jag ju aldrig att jag hemma hade ändrat ordningen för den, så det blev lite huller om buller och jag fick backa tillbaka ibland. Men så kan det gå. Är glad att jag lyckades genomföra den ändå trots att det gick snett från början.

Nu har rast i över en timme så det blir väl att sitta här och dega, sen luncha för att sen ha filosofi och matte. Juste, har ju även körlektion direkt efter skolan. TAGGA!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild