2010-09-15 ♦ 11:47:36

15 sept

Morsning. Inte mycket uppdaterande har det blivit här. Det är väl synd? Hm.

Jag har inte gjort så mycket sen senast. Pluggningen i helgen gick ju inte så bra, men igår kväll skickade jag in naturen så det är ju bra ändå. Och igår anmälde jag mig till högskoleprovet. Gick igenom några gamla prov lite snabbt, och jag måste säga att mattedelen.. vadfan var det? Fattade inte alls hur man skulle göra? Konstig grej det där. Måste lära mig innan provet skrivs den 23 okt.

Idag börjar jag 14.40 med enbart japanska. Jag ska åka in lite tidigare för att kolla på boots på de Scorett affärerna som finns där inne. Har ju redan kollat i två men där fanns de inte. Förjäkligt! Hoppas med bättre lycka i Sveriges huvudstad Stockholm!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild