2010-10-18 ♦ 21:36:36

Ny dag, nya tag!

Just nu lyssnar jag på världens bästa Peter. Jöback såklart! Gosh, han är verkligen grym. ♥ Men det var inte det jag ville skriva om. Helgen spenderades för det mesta hemma hos pojkvännen min och vi gjorde faktiskt inte så mycket mer än att titta på tv och film. Juste, lite tv-spel hann vi med också ;) Vi kollade på SATC2, Grown Ups och Nightmare on Elm Street. Bra filmer allihopa! :)

Idag är det måndag igen till en inte så rolig vecka tror jag. Jag måste göra något på mitt projektarbete snart annars är jag dödsdömd. Men det är sjukt svårt att släktforska och jag ångrar fan att jag valde det, men visste inte annars vad jag ville göra? Så drygt att man inte fick göra en träningsdagbok... men jag frågade ju inte heller! >< Aja, upp med hakan och fortsätt kämpa är vad jag måste göra.

Imorrn blir det provuppkörning! TAGGA!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild