2010-03-13 ♦ 10:58:17

Weeeek.

Jag har inte alls skrivit mycket om vad som hänt under veckan, förutom Nobelmuséet och Bio. Men det har annars inte ens hänt så mycket. Matteprovet gick väl sådär, men klarade nog inte mvg-frågorna särskilt bra. Men vi får se. Hade betygsnack i japanskan i tisdags och Johan sa att jag ligger på mvg och kommer få det om jag fortsätter som jag gör.
Annars är det mycket plugg. Nobelprojektet kommer ta mycket tid men som tur är har jag redan börjat bra så det är bara ta en vecka i taget och lägga upp det på ett bra sätt. Läxor och annat har jag i massor, det tar aldrig slut men jag kämpar på!
Skolan igår var väl inte så märkvärdig, jag tränade på håltimman och sedan på Kulturen kollade vi på Amadeus. Än så länge tycker jag den är riktigt bra, haha och Mozart skrattar så galet. På väg hem från skolan träffade jag på Camilla från basketen. Det var trevligt då jag inte träffat så många från basketen alls sedan jag slutade. Roligt att höra om lite vad som hänt.

Jag följer ju American Idol så igår kollade jag på avsnittet då Top 12 ska utses. 7 av 9 av mina favoriter kom med! Dessa var: Siobhan, Lacey, Didi, Crystal, Lee, Tim och Casey. Jag tror att Lee vinner hela American Idol!

Annars har jag ju inte berättat att jag ska på Lady Gaga den 8 maj med min syster Jessie! Det ska bli skitskoj! :D :D

Ett annat event jag ska på är musikalen I Hetaste Laget! Men det är inte förrns i oktober.

Snart ska jag åka och kolla in Liljeholmens nya galleria!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild