2010-07-12 ♦ 21:36:51

Warmth

Det är alldeles för varmt för att sitta vid datorn, att ens sitta inomhus! Galet. Och på jobbet är det galet varmt också, men nu har Erik visat mig hur man sätter på AC:n i hytten så jag kan sitta där och svalka mig! Igår var det 32 grader, idag 30... imorrn ska det bli 30 igen men på onsdag 25! Liiite svalare iallafall.
Torrt och tråkigt inlägg. I helgen var jag ju som sagt i Gävle. Mitt tåg var försenat i över en timme så jag kom fram klockan tio på kvällen. Förutom att bara ta det lugnt, solade vi och besökte Furuvik Zoo. Där kunde man se bland annat apor, ormar, kameler, hästar, kor, grisar, getter, kängurur, påfåglar och krokodiler! Men också äckliga fiskmåsar som snodde människornas mat när de satt och åt. Usch!
Nu är ju Jessie, Rickard och Nattis här i några veckor och eftersom det är så varmt kommer det bli en riktig bloggtorka, och även datortorka!
Kommentarer
Louise

sv: Ja fy hevlete vad varmt det är! Yes jag har askul, det hoppas jag du också har!

Meeeeen, vi MÅSTE iaf dra och bada och chilla någon dag vafan! Right? :D

2010-07-13 @ 23:35:56
URL: http://partypussy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild