2010-12-05 ♦ 17:32:36

Time passes by

Hej hopp! (känner alltid att jag vill rimma när jag säger så, men det blir alltid så inappropiate) De senaste dagarna, eller de senaste jag skrev ju fasiken i fredags, har det inte hänt så mycket. Glömde ju att berätta att i onsdags var vi hemma hos Alicia för att fira henne 2 år! Älsklingen följde också med så nu har han nästan träffat hela stora familjen ;)
I fredags, efter Hassle-stalkandet, hade jag ju filosofiprov. Det gick väl helt OK, jag kände nog inte att jag kunnat ge så mycket mer med tanke på hur dålig jag är på detta ämne. Jag älskar att filosofera, men jag behåller helst tankarna för mig själv eller diskuterar med någon närstående. Meningen med livet är till exempel inte kul att filosofera.
Igår var jag hos älsklingen och det var mysigt som vanligt. Vi kollade på Kungfupanda och sen dansbandskampen haha. Skulle egentligen sovit över men eftersom jag hade planerat att plugga idag så kändes det inte särskilt smart tyvärr :/ Menmen. Förresten så var det två månader igår! ♥

Här kommer ett litet citat av Whitey Durham från OTH:

- Don't be afraid to make mistakes, to stumble and fall, cause most of the time, the greatest rewards come from doing the things that scare you the most. Maybe you'll get everything you wish for. Maybe you'll get more than you ever could have imagined. Who knows where life will take you. The road is long and in the end, the journey is the destination.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild