2010-08-31 ♦ 19:50:59

School & driving

Dryg dag i skolan idag. Riktigt dryg. Särskilt när man är själv hela dagen och inte pratar med någon. Ingen lunch fick jag heller (jag sär, jag sär). Men så äre när man går i trean och alla har olika lektioner. Då får man står där :( Jaja. Pratade iaf med en tjej på tyskan, hihi lite roligt hon hette Sara precis som min gamla tyska-buddy! ;) Tyskaläraren verkar för övrigt väldigt virrig. Haha. Men hoppas hon är bra ändå.

Hade för övrigt körlektion idag med en ny körlärare. Måste bara säg att han var grym! Så jäkla mycket bättre än den gamla, för mig iallafall. Den nya snackade om vardagliga saker, och förklarade bättre vad jag gör för fel/rätt och var lugnare. Framför allt suckade och klagade han inte lika mycket. Så jag drog från körskolan med ett leende på läpparna kan man säga!


Meddelande till mig själv: PÅ FREDAG GÄLLER DET!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild