2010-08-28 ♦ 20:36:37

Adam Sandler

Som inte många vet är Adam Sandler en av mina absoluta favoritskådespelare! Jag har sett väldigt många av hans filmer, men inte riktigt alla. Så nu har jag bestämt mig för att se dem, en gång för alla. I dagarna har jag hunnit kolla på Punch Drunk Love, som jag tror jag sett lite av tidigare, samt Spanglish! De jag har kvar är:
  • Bulletproof
  • I Now Pronounce You Chuck & Larry
  • You Don't Mess with the Zohan
  • Funny People
  • Grown Ups (på bio nu, någon som vill gå?! :D)

Ikväll ska jag nog kolla på Chuck & Larry! Synd att jag har godisförbud och inte kan smaska på något till filmen ;) Ostmacka here I come!

Kommentarer
Louise

Zohan är asrolig! :D

2010-08-28 @ 21:17:22
URL: http://partypussy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild