2010-04-13 ♦ 09:20:49

Pissed off.

Asså jag blir så jävla förbannad på det här. Skulle haft nationella nu, eller det skulle varit KLART nu. Men nej, min lärare är hemma med sjukt barn. ASSÅ!! Andra jävla gången hon är hemma när vi ska ha redovisning. Jag bli så pissed off eftersom jag har fan varit nervös inför detta hela jävla lovet och blabla. Och vi var tre som hade kommit. TRE. Om läraren hade kommit hade vi fått prata inför TRE personer. TRE! Nästa vecka kommer det vara fler... ååååååh. Gillar inte det här ordet, men jag blir så lack. Har god lust att protestera och inte alls ha muntliga. Men det kommer jag inte, för sådan är inte jag.
Nå, så fick vi mejl av henne. "Hoppas ni hinner läsa detta innan ni åker till skolan." JO TJENA KLOCKAN 7.22 är jag fan i stan nästan! Och jag tänker fan inte göra något jävla uppgift för närvaro. Fattar förövrigt ingenting av dem.

Nu har jag inte alls lust att plugga.
Kommentarer
Louise

Helvete heller att jag ska göra en uppgift för närvaro! :@

2010-04-13 @ 10:12:00
URL: http://partypussy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild