2010-04-29 ♦ 19:58:02

29 april 2010

Idag bar det upp klockan sju för att ungefär en timma senare ta bussen mot skolan! Nu undrar ni säkert varför jag åkte så tidigt, då nationella började klockan 10.20? Sanningen är att jag skulle få lite hjälp på traven med historiauppsatsen. Lite hjälp blev det väl, men... inte så mycket. Fick iallafall goda nyheter att jag fick MVG på Nobelprojektet! Dock vet jag inte om han menade mitt och Minas betyg tillsammans, men jag tror det :)  Så det är riktigt najs!

Nationella gick hur som helst bra. Fast lite jobbigt att jag nu kommer på massa slarvfel jag gjorde. Aja, hoppas det inte förstör allt!

Imorgon börjar jag skolan, hör och häpna, klockan 14.05!! Slutar 14.55. Riktigt lång sovmorgon! Blir ju bara skönt att komma iväg lite sådär mitt på ljusan dan. Innan jag tar tåget ungefär halv två så ska jag ut och cruisa med bilen ;)

NU: Familjen Bernadotte!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild