2010-09-01 ♦ 18:19:03

Dream

Skrev jag inte i förrgår att jag drömmer om basket varannan natt? Och det verkar verkligen stämma, för inatt var det också basket i mina drömmar. På något vis är det mardrömmar då jag verkligen suger på att spela i drömmarna. Kan knappt springa eller kontrollera bollen. Något tar emot liksom. Som att man springer och springer men kommer ingen vart. I drömmen var det också snöstorm? På basketplanen. Korgen försvann titt som tätt och jag visste varken vart jag hade bollen och motspelaren. Första motståndaren var en kille från min gamla klass som verkligen hade blviit lång, typ två meter, och den andra var Shigeaki Kato från NEWS? Haha. Det var verkligen konstigt. Och vi krigade som fan om bollen. Påmminer om några gamla övningar vi gjorde på träningarna. Men, usch, drömmen var hemskt annars!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild