2010-09-30 ♦ 23:04:59

Hakuna matata...blabla... filosofiiii

Jag gillar verkligen inte filosofi. Tråkigaste ämnen e-v-e-r. Uppgiften vi har fått är helt jävla cp också och jag pallar inte göra den. Blir inte förvånad om det blir den första uppgiften i gymnasiet jag inte lämnar in i tid... herregud. Men fan jag ska kämpa med den. På söndag. På söndag fan då ska jag göra den. Dagen innan men what the heck!

Jag får på riktigt ångest över allt skolarbete nu. Har inte pluggat på flera dagar typ, och har sjukt mycket läxor men jag ooorkar inte. Känns just nu att det finns viktigare och roligare saker att syssla med. Är det okej att tänka så? Jag har fan pluggat skiten ur mig i två år på gymnasiet, jag är värd att leva lite! =) Blir inte lyckligare över att ha bra betyg, det ger mig inget.

HAKUNA MATATA.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild