2010-09-27 ♦ 12:11:10

BRA HELG

Denna helg har varit grymmaste helgen på länge. Har varit rejält uppdagen för en gångs skull, men det har bara varit najs. I fredags kväll och igår kväll var jag med Timmy och vi har lyckats ta oss igenom två skräckfilmer, the Grudge 2 och Saw I. Kanske inte världens bästa filmer, men Saw I var iaf den bättre av dessa två. :)

I lördags var en fartfylld dag. Jag skulle nämligen jobba på ett bröllop (mina kompisar Emelie och Mikaelsas mosters bröllop) som serveringspersonal eller vad man ska kalla det! Såklart var jag inte ensam, utan Jossan, Tora och Cecilia var med och jobbade ;) Det var mycket att göra hela dagen/kvällen då vi först skulle fylla på alla champagne/cider-glas, och sen se till att alla vinkaraffer på borden var fulla. Dessutom skulle vi plocka undan alla tallrikar och sådant, lägga fram buffén och tårtorna. Stressigt var det för det blev lite strul med catering. Men det löste sig nog ändå? Ingen av oss trodde det skulle bli så mycket att göra, men det var riktigt skoj ändå! :D När tårtan och fikat var klart så var det dfags för lite fest. Synd bara att jag inte hade med mig något ombyte sp det blev att hänga i mina jobbarkläder, men de var väl inte så jättefula ändå så... kom hem cirkus två!

Igår på dagen så åkte jag och mamma till min moster. Jag körde hela vägen dit, till Hallunda, och det gick asbra. Jätteroligt med nya vägar! Vi var väl inte där så länge, utan kom hem ungefär kvart i fyra.

Idag blir det plugg och plugg och plugg innan jag drar ut på motorvägen med Mattias!
Kommentarer
Louise

sv: asså jag vet fan inte :S

2010-09-27 @ 14:11:33
URL: http://partypussy.blogg.se/
Timmy

Lyckats ta oss igenom? haha dom var ju inte läskiga ens:D

2010-09-27 @ 21:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild