2010-09-18 ♦ 14:41:21

18 sept

Gick i mina nya boots i skolan igår, det kändes väl ganska OK egentligen. Värre var det dagen innan. Men man vänjer ju sig :) Om andra tjejer kan gå i högklackat så kan väl fan jag också det ;)

Var ju på Grönan med Timmy också. Vi tog tåget kvart i sex för att hinna vara lite på grönan och åka något innan. Hade ju planerat Insane, men den såg helt insane ut att jag backade ur. T blev också lättad xD Istället åkte vi Jet Line och Bläckfisken haha! Det var ju Europe vi var där för att kolla på, men om sanningen ska fram så drog vi innan de ens hade spelat klart andra låten. För det första såg vi typ ingenting, sen blev det trångt, och Europe är väl inte direkt ett favoritband för någon av oss. Menmen!
Så istället kom vi hem tidigt, och tåg bussen till centrum för att checka in Träffen (en fritidsgård) en kortis. Var väl inte så roligt där så vi gick vidare längst hela Andeboda och satte oss tillslut i busskuren och gjorde typ inget ;) Men det var en trevlig kväll ändå! :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild