2010-10-19 ♦ 17:40:49

I won't tell you everything

Idag är det tisdag och på tisdagar har jag som vanligt matte och tyska. Matten gick bra och jag hann med en hel del, och på tyskan kollade vi på en film. Der Tunnel heter den. Verkar ganska bra men problemet är ju att vi kollar med tysk text så det ju är en aning svårt att hänga med i allt. Men men!

Och juste idag var det några estetelever från norra som kom och sjöng i matsalen. Alltså, jag förstår inte att man går estet och ens kommer in där när man inte alls kan sjunga? Det var typ en eller två som sjöng helt okej, de andra var typ crap. Jaja, en eloge kanske de ska ha ändå för att de vågar ställa sig i en skolmatsal och sjunga.

Min MSN har krånglat i flera dagar och idag vill den sig inte heller. Kanske bara är bra för då kan jag göra klart min svenskauppgift och skicka in den! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild