2010-10-23 ♦ 23:42:19

23 oktober

Godkväll! Idag var det alltså Högskoleprovet. Säger bara att helvete vad svårt vissa delar och frågor var. Jag var inte säker på många svar förutom ett par på mattedelen. Provet överlag var så att jag sollade bort de minst rimliga av svarsalternativet.. sen gissade jag mer eller mindre på de som återstod. Men ibland var jag säker, så det var inte jättesämst. Jag får nog inte särskilt bra poäng kan jag lova, särskilt inte som jag hostade ihjäl mig och förlorade flera minuter på vissa delar. 50 min kan tänkas mycket för ett prov med svarsalternativ, men jag lovar er att det är stress stress stress!

Imorgon blir det nog Kista för att kolla in ett par vinterskor nu när den faktiskt kommit. Tyvärr. Sedan blir det plugg. Jag måste plugga. Jag har inte nu eller kommer inte ha lust imorgon att plugga. Blä. Så just därför gör jag en kort lista på vad som ska göras.

[X] Skriva loggbok för projektarbetet
[ ] VG/MVG-uppgift i filosofi måste fråga om hjälp!
[X] Räkna klart sidan jag har kvar i matten

Inte mkt? Nej, men jag ooorkar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild