2010-10-15 ♦ 10:55:52

15 oktober och jag är glad!

Idag är jag ledig! Superskönt för detta behövs efter en vecka med hela tre prov. NK-provet gick väl sådär, var inte fullt så säker på alla frågor, och japanskan gick väl också helt ok. Något ord jag inte kunde översätta, men sånt är livet.

Tyskalektionen var sjukt rolig igår btw. Vi spelade typ ett spel att man fick ta ett kort till att börja med, och bilda en mening med den. Och sen ta ytterligare ett och bilda en meningen med bägge orden. Sen ett tredje osv. Sjukt roliga och bra meningar blev det, och det var en jättebra övning för vi lärde oss supermycket. I början tvekade jag lite för jag vill inte säga fel, men sen blev jag säkrare och sket i om det blir fel för hon rättar ju! :)

Nu vart det mycket skola igen! Ajabaja. Igår var finaste Timmy här en stund på kvällen iaf! Vi gjorde inte särskilt mycket som vanligt utan glodde på PH och sen typ andra tråkiga saker på tv.

Idag har jag även hunnit med att ha körlektion. Först fickparkerade jag för vi inte hann med det förra gången, och sen blandade vi typ allt jag gjort hittills! Det gick väl helt okej, men både han och jag var inte helt nöjda. På tisdag ska jag ha test-körprov iallafall! Sjukt spännande! :D Då gäller det ju typ verkligen att visa vad man går för. Så nu i helgen måste jag köra som f*n!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild