2010-10-12 ♦ 22:54:33

12 oktober

Här kommer lite tråkig update igen. Hade matteprov idag vilket gick asbra och jag fick typ högsta betyg på det, VG, så det är ju kul. Väldigt lätt var det också av någon anledning. Har nu, efter två veckor, hittat vad jag ska skriva om på svenskauppgiften så det känns ju också jättebra och ska börja med den på torsdag tror jag när alla proven är klara. Imorgon är det NK-prov och jag vettefan hur det kommer gå, sjukt mycket att plugga på och vet ju inte ens om det kommer? På torsdag japanskaprov som jag inte heller vet hur det kommer gå, men jaja. Brukar alltid vara onödigt nervös innan japanskaproven och så är de, ALLTID, superduperlätta. Japanisch blir det plugg på imorgon iaf. Glosor, kanji, grammatik here I come!

Juste, idag fyllde världens sötaste och bästaste Nattis två år!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild