2010-01-15 ♦ 16:31:59

"Träning du har glädje av"

Hade en grov träningsvärk i hela kroppen i morse när jag vaknade, särskilt i ryggen. Antagligen efter boxningen. Fyfan vad ont det gjorde och gör fortfarande!

Efter skolan idag skulle jag till Stadium för att kolla en gång till efter ett par träninsgbyxor jag sett på hemsidan, men inte hittade jag dem förrns den FJÄRDE Stadiumbutiken jag gick in i. Sergelgatan, Drottninggatan, Hamngatan och till sist Kungsgatan. Påvägen mot Kungsgatan försökte jag vara smart och ta en väg jag aldrig gått förut, men det var inte så lyckad då jag hamnade på en av broarna som går över gatan, och den hade ju inga trappor ned så jag fick ju vandra hela vägen till Stureplan för att komma runt. Attans! Där fanns iallafall byxorna men de var för stora och satt fult.

När jag kom hem åkte vi och tränade och där på SATS köpte jag min sport-bh, som absolut inte finns i min storlek i någon Stadiumbutik. Sjukt! Träningen gick för övrigt skitbra i min nya träningst-shirt, men jag vill fortfarande ha musik och mitt iPod-armband har inte kommit än!

JUSTE! Nu vet jag säkert att jag har mvg i både Geografi och Historia. Idrott vet jag inte för Fredrik har inte sagt något, men jag borde få mvg.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild