2010-12-14 ♦ 08:44:57

RRRRRRRRRRRRR

Sitter här och getting ready for school, fast har egentligen inte så mycket tid att skriva här men gör det ändå. Mycket ska göras den kommande veckan för höstterminen börjar lida mot sitt slut. Jag har två uppsatset, ett prov, en redovisning, en loggbok, en rättning av en uppsats kvar att göra. Och jag har knappt börjat med något. Känns.. stabilt.

Snart är det juletider också, eller det är ju det nu men jag syftar mer på julafton och det. Vill ha en massa saker i julklapp men ändå inte. Just nu står en MacBook Pro/Air högst på min lista, men det kommer jag ju absolut inte få så jag vill kanske ha pengar istället. Men hur är det med den där parfymen, Dior mascaran, makeup-kursen eller OTH boxen? Gah. Så svårt!!! Men en Mac dator kommer jag nog kanske köpa ändå.. typ. Får se om jag vill spendera alla mina pengar på det.

Nu måste jag borsta tänderna och springa ut så jag inte missar bussen. TJO!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild