2010-12-30 ♦ 19:15:24

Just one day

Tjo. Det är ju faktiskt bara en enda dag kvar på året. Galet. Imorgon lägger jag nog in en sån där kulig lista om året 2010. Hoppades att jag skrev en sådan förra året, men nej det gjorde jag ju icke. Och icke för 2008 heller. Men 2007. Men den är ju inte så rolig.

Idag köpte jag däremot den allra sista julklappen. Haha. Har ju inte gett bort alla ännu eftersom imorgon, på nyår, ska vi har lite fest här hemma med stora familjen, och då ska resten av syskonen och småflickorna få sina.
Har hittat en film som har premiär i januari som jag måste se på ett eller annat sett. Den har redan gått på bio ett tag i USA, sug att den inte finns på TPB, men men. Burlesque heter den iaf, och är med bland andra Cher och Christina Aguilera.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild