2010-12-03 ♦ 22:09:03

Jag stalkade Hassle!

GOOOOSH. Det är såhär att jag alltid spanar efter kända ansikten när jag går omkring i stan. Särskilt vid centralen. Har som en vana att alltid spana efter Erik Hassle när jag åker hem från skolan via centralen. Idag när jag åkte till skolan, well, jag tänkte inte på något speciellt och spanade inte heller för en gångs skull. Går ner till tunnelbanans gröna linje och allt är frid och fröjd. Och vem ser jag inte direkt då om ERIK HASSLE!! Jag höll på att dö typ var inte alls beredd på att se honom där! Gosh, han kliver på samma tåg som mig och självklart går jag hack i häl för att sitta nära. Han ställer sig vid ena dörren och ställer mig vid andra (det fanns massvis med sittplatser xD). Lyssnar lite på vad han säger i telefonen. Mod har jag inte att säga honom något när han inte pratade längre, haha. Och så går han sjääälvklart av vid Oden där jag också går av! Dock klev han upp på andra sidan men jag följde honom med blicken tills han försvann ur sikte ;) Haha. Vilket morgon! :D



Från spelningen på Grönan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild