2010-08-24 ♦ 18:22:45

Hallo Schnucki!

Idag har det varit en knasig dag faktiskt! Fick veta att jag tyvärr inte kan byta till matte c på ett halvår eftersom det krockar med andra lektioner... men vad ska man göra? Och på gymmet såg jag hela två kändisar! Nassim al Fakir och Angela Monroe! Det var lite småkul! ;) Efter tyskan fick jag stanna kvar och Henrik min tysklärare frågade om jag ville byta till tyska steg 3! (Jag går 2 nu!) Självklart säger man inte nej till det, vi pratade redan om det i tvåan men då fungerade det inte. Så, nu är jag en tyska 3:are! Kommer bli jobbigt att komma ikapp men det ska nog gå. Det positiva är att jag kommer sluta 1,5 h tidigare på tisdagar, att jag kommer bli grymmare på tyska samt få merit! Det negativa är att jag inte kommer ha min gamla lärare och att jag inte får gå med Sara längre. Stackars oss vi blir själva i våra grupper :(
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild