2011-01-01 ♦ 10:59:50

Mitt 2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Verkligen!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Vet inte vad jag hade för några

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nix

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej tur nog!

5. Vilka länder besökte du?
....inga -.-

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Nej :D

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Bl.a. 4/10, 15/11

8. Vad var din största framgång 2010?
Körkortet, lätt!

9. Största misstaget?
Can't think of any

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Lite småsjuk ja ;)

11. Bästa köpet?
Hoppas att jag skulle sagt min MacBook, men det gör jag inte :(

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder tror jag :O

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Kommer aldrig glömma när jag klarade teoriprovet!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Adam Lambert - Whataya Want From Me, kanske?

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare :D

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Fortfarande spenderat mer tid med kompisar

17. Vad önskar du att du gjort mindre?

Vet ej :O

18. Hur tillbringade du julen?
Hemma med familjen

19. Blev du kär i år?
Yes ♥


20. Hur många one night stands?
Inga

21. Favoritprogram på TV?
Kanske Svenska Hollywood Fruar xD

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej!

23. Bästa boken du läste i år?
Flyge Drake av Khaled Hosseini

24. Största musikaliska upptäckten?
Clay Aiken!

25. Något du önskade dig och fick?
Exempelvis Jessica Simpsons parfym Fancy

26. Något du önskade dig men inte fick?
Så är det väl alltid ;-)

27. Årets bästa film?
Avatar :D

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Shit, det var ju nästan ett år sedan. Hur kan jag minnas det?!

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
En utomlandsresa skulle ju aldrig suttit fel ;-)

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Som vanligt mycket jeans, dock mot slutet leggins! Annars ganska vanlig... inget spec tyvärr!

31. Vad fick dig att må bra?
Älsklingen ♥

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
HAHA, ja du :S

33. Vem saknade du?
Brorsan kanske :)

34. De bästa nya människorna du träffade?
Har la inte träffat så många nya worth remembering :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild