2010-11-03 ♦ 21:30:59

Tredje november

Det är faktiskt bara två månader kvar till jag fyller 19 år. Nitton år, fattarni? Helt stört! Tänkte skriva en short update om de senaste dagarna... i måndags, ja i måndags så åkte jag med pojkvännen till Kista och sen in till stan för att hitta ett par jeans till honom, men tyvärr blev det ingen lycka på den fronten. Trevligt var det iallafall. Igår morse åkte jag först till Stinsen tillsammans med min syster för att bara umgås och shoppa lite. Jag fick med mig ett nytt svart linne samt en lila långärmad tröja från ginatricot. Kul med nytt. Efter detta åkte jag nästan direkt till trafikskolan för plugg och körlektion. Gick asbra typ. På kvällen for jag hem till pojkvännen min där jag även sov över! I eftermiddags åkte jag direkt från honom hem till syster som fyllde 24 år idag! Mycket gjort på bara tre dagar faktiskt, men så skare väl vara när man väl har tiden.

Imorgon ska jag nog bara ta det lugnt faktiskt. Blir ensam hemma hela dagen då alla faktiskt... jobbar. Eller mamma är på kurs dåra. Då blir det plugg - naturkunskap, filosofi och kanske lite körteori! Vill ju inte sitta helgen innan skolan börjar igen och plugga som en dåre.. inte kul. Inte kul.

Grym låt som Laura Izibor framförde i OTH för ett tag sedan. Can't be love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild