2010-11-30 ♦ 22:56:12

Ice Cream Freeze!

Mycket har jag gjort de senaste dagarna. I helgen var jag med finaste. Först var vi hemma hos honom och käkade sen vid åttasnåret drog vi in till stan för att se The Social Network på bio. Helt okej film och klart sevärd. Dock kanske inte någon biosuccé! Sedan tog vi en liten längre väg hem, tuben till Vällingby sen bussen hem till honom för att sova :)

Idag var jag och Louise på tv-inspelningen för Hellenius Hörna! Hade hoppats på lite roligare kändisar, men gästerna som var där var Maud Olofsson (partiledare för C) och Marie Göranzon (skådespelerska). Kan väl säga såhär att jag har varit på betydligt roligare inspelningar, men men. Kul ändå! David Hellenius är ju grym iaf ;)

Justäää imorse köpte vi en glassmaskin! :D

Har kommit grymt långt med min släktforskning nu. Det går alldeles för bra för mitt eget bästa och jag skjuter undan allt annat skolarbete. Så tar en paus nu i ett par dagar så kan jag fokusera på andra ämnen. Men det kliar som fan att fortsätta forska! Har ju hittat mina sex första 1700-talister nu!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild