2010-11-05 ♦ 22:02:09

I ♥ WL

Som ni borde veta vid det här laget så är Westlife min absoluta favoritgrupp. Jag förstår inte hur man inte kan tycka om dem, eller visst, jag förstår att folk inte gillar musiken.. men denna tanke typ att "Westlife är ett töntigt pojkband" förstår jag inte. Herregud! Deras nya album kommer ju i månaden och igår släpptes musikvideon till nya singeln Safe, och den var såååå grym. Och låten också. Love, love! Jag hoppas fortfarande av hela mitt hjärta att de besöker Sverige nästa år och har åtsminstone en liten spelning som jag kan gå på.. och inte bara besöker Idol igen som de gjort TVÅ gånger!

Här är iaf deras nya singel Safe.. kolla gärna på videon på Youtube! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild