2010-11-16 ♦ 23:18:23

First Ride

Tänker inte dra någon uppkörningsberättelse här just nu, men vill iallafall berätta att jag nu tagit min första åktur själv med vår lilla Ford Ka! Kan säga att det var en underbar känsla att få ha kontrollen helt själv där ute på gatorna. I mörkret. Mys! Körde hem till pojkvännen, men jag ville köra mer så vi tog en trip till McDonalds där han bjöd på glass och sen så åkte vi en lite längre sträcka tillbaka hem till honom! :D När jag körde hem nyss så fick jag verkligen en känsla av att "fan vad stor jag känner mig." Här åker jag på vägar jag alltid åkt med mamma eller pappa, men nu kör jag här helt ensam i ett fordon. Galet, men kul! Vill köra mer nuuuu!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild