2010-05-04 ♦ 21:43:56

Trolldom is the shit.

Jag har tagit en paus med Mina drömmars stad (trots att den är superbra!) eftersom bokanalysen ska in i mitten av juni, så det är helt enkelt inte värt att sitta och läsa den nu när jag har mycket annat att göra. Får börja igen när det lugnat ner sig lite. Jag har iallafall börjat med en ny bokserie av Margit Sandemo. Häxmästaren. Den är nog minst lika bra som Isfolket tror jag! :D


Imorrn är det matteprov och jag är väl inte så taggad egentligen. Kommer nog bli svårt! Sannolikhetslära är inget för mig. Men geometri är kul!

Efter skolan ska jag ut och springa igen, blir nog 5,2 då också. Vill springa längre men den där backen i slutet tar kål på mig! Den tar kål på alla!

Imorrn ska jag i skolväg:
[X] Börja researcha till mitt historiaarbete. Skriva ner den historiska bakgrunden om förtrycket av de svarta i USA. Minst 400 ord. 426 ord!!!
[ ] Skriva klart näst sista delen på psykologiuppsatsen.
[X] Skicka in min språksociologi disposition.


Synd att man inte kan trolla bort alla läxor och uppgifter...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild