2010-05-15 ♦ 22:49:34

Solen har värmt över Stockholm

Vilket fint väder vi i Stockholm har haft idag. På våran termometer visades det hela 28 grader, men den är nog inte exakt. Men upp mot 25 var den nog absolut. Mycket skönt. Hem från ICA åt jag och mamma årets första mjukglass. Jag tog med lakritsströssel såklart.

Annars idag har jag pluggat en hel del. Fått mycket gjort på historian faktiskt, så jag är väldigt nöjd. Har kommit halvvägs nu skulle jag säga, då jag mest har lite slutsatser och diskussion kvar. Och ja juste, en jämförelse med filmen Dreamgirls och/eller Ray ska göras också. Men jag har över en vecka kvar så det känns lugnt.

Imorgon blir det paus med historian och det blir matte hela dagen lång. Märker ni mitt lilla system under lovet? Har pluggat varannan dag historia, och varannan matte! Nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild