2010-05-30 ♦ 10:59:35

One Tree Hill

Jag har nyss sett klart säsong 7 av One Tree Hill! Vilket jävla slut alltså. Men guess what?! Det kommer en säsong 8 till hösten! Längtar som fan att få veta vad som händer, kan knappt bärga mig! Många tycker nog att OTH är dåligt nu när både Peyton och Lucas försvunnit, men om jag ska vara helt ärlig så saknar jag dem inte alls. De nya skådespelarna är helt underbara! Visst, inget kan slå säsongerna 1-4, men 5-6 var rent utav kassa säsonger. 7 for the win!

Kommentarer
Louise

Vem är hon högst upp i högra hörnet? :O

Hon liknar en skådespelare, men har aldrig sett henne i OTH?! xD

2010-05-30 @ 12:15:39
URL: http://partypussy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild