2010-05-29 ♦ 19:48:06

If we all give a little

Nu har jag faktiskt varit ute och övningskört två gånger idag!! Först åkte jag så långt bort som till Hässelby. Fast det är ju jättenära egentligen, bara över golfbanan vid mitt område. Men man måste ju åka runt hela Järfälla typ! Så det var lite kul. Ganska mycket bilar :) Dock finns det ju galningar på vägarna. Som idag när jag körde vid Björkebyskolan, då körde en bilförare rakt ut på vägen framför mig. Det var kö på andra sidan. Så jag fick ju tvärbromsa! Lite läskigt, men det gick bra.
Andra gången jag körde var nu klockan sju när mamma och jag ätit på Pizza Hut. Det var ju inga bilar alls vid Outlet så det kändes lugnt. Jag tror min körlärare kommer bli impad hur grym jag blivit sedan min första lektion! ;)

Snart är det ju Eurovision. Och jag ska nog plugga samtidigt. Har ju varit dålig och inte gjort svenskan än -.- Sitter och gör den nu! Något inom skolväg som känns jättebra att jag nu vet vad jag ska göra för statistisk undersökning i matten. Mamma kom på bästa idén! :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild