2010-05-27 ♦ 15:41:43

Hoohoo

Nu ska jag vara ärlig i detta inlägg. Eller det är jag väl jämt egentligen. Men iallafall. Nationella i engelska gick inte så bra som jag hade hoppats, trots att jag nog visste att det inte skulle gå super redan när jag skrev det. Men betyget blev inte sämst iaf. Min lärare ligger och velar mellan vg och mvg på mig, men han tycker ändå att jag bör göra en komplettering för hörförståelse. Så det ska jag göra imorgon! :D

Dagen idag har för övrigt varit jättebra. Åkte en halvtimme tidigare till skolan för att prata med antingen min mentor eller engelskalärare. Jag pratade med min mentor i typ en kvart. Sen efter skolan pratade jag med engelskaläraren. Vi pratade i typ en halvtimma om massor med saker, och vi bestämde bland annat det jag tog upp i stycket innan! :)

Juste! Min tyskalärare kom fram till mig efter lektionen och sa att han hade tillräckligt med betygsunderlag för mig att jag kommer få mvg och behöver inte göra kursprovet!! Så tyskan är i princip avklarad! :D

Btw har jag...
7 av 11 saker kvar i årskurs två!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild