2010-05-26 ♦ 15:24:14

Fan jag orkar inte

Det är ingen nyhet att jag har sjukt mycket i skolan. Men vafan jag pallar inte, vill bara sluta som alla andra gör. Allt ska ske just NU. Juni lär väl bli en helvetesmånad. Jag är så trött på skolan att jag inte ens orkar eller gläds åt att jag faktiskt får mvg i matte b.
Imorgon har jag japanskaprov men det kommer nog gå bra även om jag inte pluggar så mycket idag. Ska ägna mig åt annat, exempelvis historiauppsatsen. Får fan försöka bli klar eller skriva mycket idag så jag slipper den skiten i helgen. Ska satsa på att bli klar idag. Det går ju om jag bara kommer igång!!

Är på dåligt humör just nu så jag ska lägga mig och läsa ut min bok, sen blir det historia! GO REBECCA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild