2010-05-05 ♦ 22:21:36

5 maj 2010

Jag tycker jag har varit riktigt effektiv idag! Först klarade jag av matteprovet galant, synd att det inte var ett mvg-prov bara, och så har jag faktiskt kommit igång riktigt bra med historian! (Trots att man skulle börjat för typ två veckor sedan!)

Och nu ikväll var det ju sista avsnittet av Andra Avenyn! Asså det var ett heeelt sjuuuuuuukt bra avsnitt. Satt som på nålar hela avsnittet, så spännande och jag vet inte vad! Riktigt riktigt bra! :D Men jäkligt synd att det är slut nu, och sorligt. Kanske sorligast för de som följt serien sedan 2007... jag började ju innan jul förra året. Jag har ju inte heller sett säsong 2! Hoppas repriser kommer! :)

Imorrn är det ganska chill skoldag... endast tre timmars skoldag! Men jag ska plugga efter skolan ändå.

[/] Fortsätta med den historiska bakgrunden. Kanske 200 ord till + finslipning. (VIKTIGT: Den här delen är ju inte den viktigaste) Blev bara lite finslipning, men jag hittade en del annat!! :D
[X] Svara på åtminstone alla G-instuderingsfrågor inför K&I-provet.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild