2010-05-25 ♦ 21:44:14

25 maj 2010

Sitter och kollar på Eurovision... samtidigt som jag pluggar japanska. Mycket språk, haha. På tal om japanska... var inte Serbia-snubben asiat?! Han såg precis ut som en blond japan. Gillade faktiskt låten också! För övrigt tycker jag inte någon låt varit särskilt bra ikväll, vilket är synd eftersom då kanske vi skulle haft en chans att gå vidare? Men om vi istället kommer vidare på torsdag (då de sägs att startfältet är starkare) så har vi ju större chans att vinna hela tävlingen! Skulle vara så kuuuul. Då ska jag lätt gå på finalen i Sverige ;)

Jag har iallafall gjort lite på kulturuppsatsen... eller tja, inte direkt börjat skriva. Men jag har lagt upp en mall och skrivit typ inledningen! Då är man på g så att säga.


Omg, Belgien var fan bra! :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild