2010-03-10 ♦ 19:19:26

Världen är allt bra liten

Någon som minns Clara Hagman från förra årets idol?
När jag surfade runt lite på youtube för att lyssna på gammal favoritmusik från MGP Junior 2002 (Lilla mellon!) hittade jag min absoluta favorit från den tiden. Hej! Vem är du? heter låten och sjöngs av en liten flicka vid namn just Clara Hagman! Då upptäcker jag att det är samma person som var med i Idol! Det är ju jättekul! Jag ville ju typ vara henne när jag var liten. Hahaha. Men iaf, najs att hon fortsatte med musiken och hon har ju blivit grymt mycket bättre! =)

DÅ, 11 år!



NU (eller för ett halvår sedan), 18 år
 

Kommentarer
Louise

Hon var asbra i idol :)

2010-03-10 @ 19:55:45
URL: http://partypussy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild