2010-03-05 ♦ 13:03:58

Träning på Odenplan!

Nu på min tre timmars långa håltimme, nej 3 ½(!), har jag tränat på SATS Odenplan. Först fick jag gå ner flera trappor för att komma in i lobbyn där jag loggade in mig. Damernas omklädningsrum var sjukt stort med hur många rader av skåp som helst. Duscharna var högteknologiska med touchknappar och allt.
Och maskinerna. Ja, dem var verkligen märkliga. Det fanns minst 20 st löpband i olika varianter. Men hör och häpna, dem hade fläckt!! Annars var inga av maskinerna av samma märke som vi har hemma, så dem såg annorlunda ut och jag förstod mig inte riktigt på dem.
Jag hade inte tänkt springa på löpbandet eftersom jag nyss hade ätit, men eftersom jag inte förstod mig på någon annan maskin var jag ju tvungen. Så det blev 4 km! Löpbandet var asskönt för övrigt!
Sen gick jag runt om en rädd kanin, inte riktigt, och försökte hitta någon maskin som jag kände igen. Hittade Hip adduction och Hip abduction iaf. Men dem var knasiga och jag fick bara ont i knäna.
Sen testade jag en magmaskin som man typ vrider kroppen med och tränar sidan. Den var faktiskt jätteskön och jag ska lätt köra den igen. Det fanns en liknade magmaskin som i Jakan, men den hade inga kuddar på axlarna så det gjorde jätteont och jag kunde inte göra den så mycket.

Kommentarer
Louise

Nja, asså skolan fixade en klass till oss i Småland i 5:an, men sen rann det ut i sanden efter några månader för de flesta. Men jag o den tjejen fortsatte. Typ till 7:an lite till o från. Sen har vi inte hörts sen dess^^ Vet inte vad som hände egentligen^^

Fett kul :)

2010-03-06 @ 10:45:06
URL: http://partypussy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild