2010-03-14 ♦ 19:44:42

Skooooooooooooj

Jag har inte gjort mycket alls idag. För det mesta har jag läst Sagan om Isfolket. Sedan lyckades jag slumra till en stund efter klockan fem! Kanske inte så nödvändigt, men skönt var det.

Eller okej, jag såg ju en japansk drama också på 1h 45min. Saigo no Yakusoku hette den och det betyder Sista löftet. Kort sagt handlade den om att en byggnad blev "kapat" och fem terrorister hade satt en tidsinställd bomb på 25:e våningen. Men det var ingen bomb egentligen, utan ett fyrverkeri blablabla, men den var faktiskt helt okej. Killarna från gruppen Arashi var med och de var "terroristerna".
Kommentarer
Louise

sv: Ja eller hur, bilden kmr från den här bloggen, bara massa bilder på dom. http://olsensanonymous.blogspot.com/

Många fina, men också många, som du säger, där de inte ser lika fina ut längre... :)

2010-03-14 @ 20:46:07
URL: http://partypussy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild