2010-03-24 ♦ 16:50:06

Reder ut stressen

Jag har varit superstressad den senaste månaden. Eller kanske de senaste två månaderna till och med! Först och främst en massa jävla skolarbete och tillråga på det var det ju trafikkaoset och allt. Jag hoppas allt blir lugnare efter vecka 15.

Det som gäller för att klara av dessa veckor är att planera och prioritera. Jag tänker i varje fall inte prioritera träningen framför plugg, tyvärr. Vissa kan koncentrera sig bätte när de tränar eller har tränat men jag blir snarare mer stressad för att jag inte gör det jag borde.

I helgen vill jag göra klart en stor del av nobelprojektet. Där efter får jag väl börja plugga svenska och psykologi. Kulturen tänekr jag nog göra sista veckan (och så länge skjuter jag aldrig fram uppgifter) eller när jag gjort klart/fått grepp om det mesta.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild