2010-06-08 ♦ 20:34:54

Hallå där kött och blåbär!

Skitseg skoldag där jag knappt gjort någonting! Dock väldigt goda nyheter på svenskan, fick skitbra på svenska nationella och slipper även göra romananalysen på Mina drömmars stad. Skönt! Och nej, jag är inte lack för att jag läste boken och för att sen inte behöva göra uppgiften. ÄLSKAR BOKEN!

Sen hände det något väldigt skojigt på pendeln. Haha, jag garvar typ när jag tänker på det. Ofta sådant händer liksom? Men det var en kille som satt i närheten av mig och sen flyttade han till framför och börja snacka. Jag blev lite smårädd för man vet ju inte vad det var för snubbe. Tänker inte säga så mycket förutom att han inte var helsvensk (det dömde jag på namnet och en specifik kroppsdel som liknade en viss skådespelares, lol! XD) och han var 24 år. Hade även spelad basket i Järfälla. Mer var det inte! HAHA. Det korta samtalet varade kanske i tre minuter för sedan klev jag av!

Knasig dag och det där förstörde helt min dygnsharmoni eller vad man ska kalla det. Det händer inte så mycket i mitt liv och när det gör det blir det konstigt! Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild