2010-06-11 ♦ 15:01:46

And we cried, oh, how we tried

Om ni undrar så lickades jag faktiskt skriva klart och skicka in kulturen igår. Jäkligt skönt, I say. Idag annars hade vi psykologi och sen skrev jag en engelskauppsats. Jag hoppas på gud att det gick bra så slipper jag att plugga engelska någonsin mer, även fast jag egentligen älskar engelska. Men men! Om det går bra så är jag även helt ledig nästa fredag!

Nu har alla, precis alla skolor förutom Cybergymnasiet sommarlov. Känns ju helt jävla stört att vi tvingas gå i skolan en vecka och tre dagar extra. Visst, nästa onsdag hade man kunnat ta... men nästnästa? Aja, det är ju inte bara jag, även fast det känns så här.

Jag har btw börjat läsa en engelsk bok. Egentligen var det min engelskalärare (hehehe) som tyckte att jag kanske borde läsa lite engelska varje kväll för att hålla läsförståelsen uppe, typ. Så jag tog det rådet och började läsa en bok som jag köpte för fyra år sedan, men som var alltför svår då. Men nu kan jag läsa den. Då ser man ju att man utvecklats. Den heter The Wish House av Celia Rees. Har läst ett antal böcker av henne, ungdomsböcker, och har alltid tyckt om dem :)

Ännu en nyhet som Maria Montazami har kläckt är att det kommer en Svenska Hollywoodfruar säsong 3. Så jäkla najs säger jag bara! Och hon ska såklart vara med! :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild