2010-07-16 ♦ 20:09:46

It's where the oceans touch

"Another working day has come and gone away." Bara två veckor kvar nu! Ska bli så skönt, så skönt! Jag har aldrig längtat så mycket till helgerna som nu. Sitter bokstavligen och räknar timmarna och dagarna redan från måndag. Och nu är helgen här!
Jag har kommit in i någon slags Westlife-fas nu igen. Låtarna rullar i iPoden dagarna långa (okej, jag har typ alla deras album, och alla låtar blandas så det är inte så konstigt). Call me a geek, men Westlife är grymma!
Jag har iallafall tappat bort min bok Barn av sin stad, del 2 i Mina drömmars stad-serien. Så nu var jag ju så illa tvungen att börja läsa den fjärde Twilightboken Så länge vi båda andas. Jag har bara läst ett kapitel ännu, men åh så bra den är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild