2010-01-11 ♦ 19:36:20

Yo!

Idag var jag riktigt trött i skolan och ville bara åka hem och sova. Och då skulle man ju såklaaart kolla på film också på Kulturhistorian. Tur då att det var en bra en, Elizabeth med grymma skådespelare såsom Cate Blanchett, Geoffrey Rush och Joseph Fiennes. THAT makes a movie worth watching!

Det blev inte att åka hem och sova efter skolan utan mammut och jag tog en sväng till IKEA först. Sen vilade jag, och åt delicatobollar (bra start på mitt hälsosammare liv!). Det var så här [-] nära att jag tänkte skippa träningen med jag pallrade mig iväg, och tur var väl det då de börjat med nya 2ggr/veckan stämpelkort då man kan få en väska el. handduk. Har ju redan en väska, men jag tar gärna en till, den ser ju annorlunda ut!

På gymmet tog jag med egen musik för första gången, och jag måste säga att det blev mycket roligare att gymma. Så idag har jag beställt ett sånt där armband där man kan sätta iPoden i från Apple Store. Första gången JAG köper från internet med mitt egna kort! Coolt där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild