2010-01-08 ♦ 15:01:03

Väska återlämnad

Veckan innan jul köpte jag en lila Björnborg-väska till mig själv som jag nu har lämnat tillbaka. Jag var lite tveksam redan vid köpet med eftersom jag fick 50% rabatt så slog jag till och tänkte att jag kommer nog börja gilla den ändå. Men det har jag inte... den har mer varit "okej".
Påväg till Jakan åkte vi vid Hummelmora för att kolla in radhuset på Barrytongränd som brann igår kväll. Riktigt hemskt och jag fick ont i magen när jag såg det.

Förresten såg jag en platt råtta idag! Det var också hemskt då den var påkörd och frusen. Man såg liksom benen och svansen och pälsen... stackarn.


Väskan jag lämnade tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild