2010-01-13 ♦ 17:54:59

Stadtbummel

Mentorstiden varade bara i 10 minuter. Det var sååå inte värt att åka till skolan för det egentligen, men men, vill ju inte få skolk. Efter skolan gick jag och mamma på jakt efter träningskläder. Det blev ganska många butiker men tillslut köpte jag en tränings t-shirt på Stadium och ett träningslinne på Åhléns. Omklädningsrummet på Åhléns var LYX. Det var ett jätte stort rum med dörr, lila inredning, stor spegel, telefon om man behöver råd eller hjälp. Skit coolt! Försökte hitta ett par långa träningsbyxor också, men det fann vi inga som passade. 

Här här linnet jag köpte på Åhléns.
Snyggt va?

Fast det var dyrt... :/



Kommentarer
David

coolt :D :D

2010-01-18 @ 01:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild