2010-01-08 ♦ 15:08:33

HJÄLP MIG VÄLJA!

Idag fick jag mitt VISA-kort efter att tidigare haft Maestro så nu kan jag designa mitt egna kort! Dock har jag problem med motivet, och jag har just nu två kandidater FYRA kandidater.

 



Haha, jag vet att det andra kortet har samma bild som jag har på bloggbakgrunden, men jag tycker det är enkelt och gulligt!
Bilden på första kortet är Shibuya Crossing i Tokyo, eftersom jag älskar Japan!
Det tredje och fjärde är på de kända japanska körsbärsblommorna! Cherry blossoms.

Snälla skriv en kommentar om vilket du tycker, skulle uppskattas! :)
Kommentarer
Anonym

Det föörsta var finaast tkr ja!:)

2010-01-09 @ 13:20:48
Jessie - Mamma till Natalie

jag tycker du ska ha en bild på dig själv :)

2010-01-09 @ 17:55:19
URL: http://tvasmabla.blogg.se/
Jessica

tycker den fjärde tror jag, fast staden var ganska cool den me!!!



Varför inte en bild på din mamma??? ;)

Mamma är alltid bäst vet du!!!



KRAM

2010-01-09 @ 21:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild