2010-02-03 ♦ 19:22:45

Ich bin Schülerin

Idag började vi med en ny kurs, Historia B. Den ska vara galet jobbig och vår nye lärare berättade att 33% får IG! Alltså en tredje del, det är många det. Men iallafall så verkar läraren bra, trots att han är överdrivet galen ibland. Haha, jag garvar hela tiden. Min gamla historialärare stod bara och snacka och skrev på tavlan helt utan inlevelse, medans vår nya lärare springer om kring och snackar men världens inlevelse. Han gör det intressant och framför allt roligt och man orkar koncentrera sig!

Jag har GALET mycket uppgifter att göra. Ska fan göra allt i helgen, jag ska för jag är bäst!
Kommentarer
Louise

sv: Har du? :O :D:D:D

Hahaha, fy fan dario alltså! Blir nog en intressant historia kurs, framförallt mkt garv xD

2010-02-03 @ 19:25:12
URL: http://partypussy.blogg.se/
Louise

sv: Jo, det känns som jag kan ha ett minne någonstans att du har något som liknar hennes, men det minnet finns nog i lilltån så inte så konstigt att det tog ett tag för det att ta sig uppåt! ;) Hahah, ja lätt :)

2010-02-03 @ 20:00:42
URL: http://partypussy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild