2010-02-22 ♦ 15:53:32

I trafikkaoset.

Jag klarade mig till skolan utan några smärre svårigheter. Om man bortser att min buss var inställd. Tur att mammut kunde skjutsa mig till stationen. Pendeln kom i tid och jag hann precis på bussen från Karlberg till Odenplan! Så jag kom med andra ord till skolan samma tid som vanligt!
Hem var det inte heller några större problem. Visst, tåget gick bara halvtimmestrafik och det visste ju inte jag. Men det var TUR att tåget var försenat annars hade jag fått vänta länge, länge. Fick ploga mig fram bland alla människor ´på centralen när jag märkte att mitt tåg stod inne. Jag nästan mosade en kvinna vid spärrarna. Men vad fan, jag skulle hinna med tåget!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild