2010-02-18 ♦ 17:51:11

Dålig update.

Har inte bloggat mycket på de senaste dagarna och det beror helt och hållet på att jag har sjukt mycket i skolan. Tvåan är värst sägs det, och nu känner jag av det. Då är det skönt att jag inte spelar basket längre, för annars vet jag inte hur jag hade orkat med allt. Idag blev iallafall japanskaprovet överstökat, och det gick kanoners! Har mycket att göra nu i helgen, eller egentligen är det nog inte så mycket, men det känns så!

[X] SvB: Romananalys
[ ] SvB: Öva inför muntlig redovisning
HiB: Källkritiskt arbete (JOBBIGT!)
[ ] Ty1: Helt plötsligt måste jag göra muntligt prov, fast han sa att jag inte behövde. Skit. Vet inte om jag pallar förbereda mig nu då jag slängt alla papper... får försöka övertala honom eller något.

+ prov v. 8, 9 och 10! (vad jag vet nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild